Just nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent med ansvar inom leverantörsreskontraflödet. Initialt så kommer du bl.a. att arbeta med kontering och hantering av leverantörsfakturor.
Du kommer att få en värdefull erfarenhet och förståelse för större ekonomiska flöden i en stor organisation. Du blir en del av ett glatt och härligt gäng som alla vill prestera väl på arbetsplatsen samt har en riktigt fin teamkänsla där man hjälper varandra och har kul tillsammans.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående i 6 månader med goda chanser till förlängning eller överrekrytering för rätt person.
Profil:
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning i ekonomi alternativt motsvarande relevant erfarenhet
- Har tidigare erfarenheter av fakturahantering
- Har goda kunskaper i Excel
- Har goda kunskaper i svenska och engelska
För detta konsultuppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är social där din positivitet smittar av sig på dina kollegor. Du sprider god energi och är mån om att göra bra ifrån dig. Vidare är du noggrann, prestigelös och är duktig på att arbeta effektivt och fokuserat.
Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotta Kleiner, charlotta.kleiner@financerecruitment.se
Ansökan
Intresserar denna roll dig, ansök omgående då intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan.