Vi söker åt vår internationella kunds räkning i Kista efter en ekonomiassistent på 75%-100%. Du kommer främst arbeta med leverantörsreskontra och annat förekommande arbete på ekonomiavdelningen. Du kommer även få arbeta med en del löpande bokföring samt avstämningsarbete.

Urval av arbetsuppgifter:

  • Leverantörsreskontra
  • Konteringsarbete
  • Reserveringar
  • Periodiseringar
  • Balansavstämning
  • Stämma av interna mellanhavanden

Som person är du positiv, flexibel och duktig på att prioritera mellan arbetsuppgifter. Vi söker dig som antingen har erfarenhet av leverantörsreskontra och vill arbeta 75% alt. mer senior erfarenhet av avstämningsarbete och moms – och skattefrågor som vill arbeta ca. 100 %.

Start:
17 januari med ev. chans till överrekrytering efter 6 månader.

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte med din ansökan då urval sker löpande. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Kaaling, anna.kaaling@financerecruitment.se alt. 070 – 816 14 27.

Ansökan

Intresserar denna roll dig, ansök omgående då intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan.

  • Dra filer hit eller
    Max filstorlek: 50 MB, Max antal filer: 5.
      Dra filer hit eller Välj filer
    • Hidden
    • Hidden
    Publiceringsdatum

    2021-12-07

    Företag

    IT, hellhetslösning

    Ort

    Kista

    Anställningsform

    Interims- & Konsultuppdrag

    Sektor

    Ekonomi & Redovisning

    Ansvarig konsult

    Anna Kaaling

    Senior rekryteringskonsult. Rekrytering och konsultlösning av ekonomer

    Liknande jobb

    Bactiguard

    Business Controller

    2021-12-06

    Bactiguard

    Stockholm

    Tillsvidare

    cheetah-square

    Hyresadministratör till Fastighetsbolag i City

    2021-12-06

    Fastigheter

    Hötorget

    Tillsvidare

    cheetah-square

    Senior Ekonomiassistent

    2021-12-02

    Tillverkande bolag i Täby

    Stockholm

    Tillsvidare

    Vad händer nu?

    Efter din ansökan följer några standardiserade steg i rekryteringsprocessen. När du har skickat in din ansökan så kommer vi ta kontakt med dig när det är dags för nästa steg. Vi anpassar alltid processen utifrån de aktuella förutsättningarna. Vid konsultuppdrag kan det gå mycket fortare.

    Webbansökan

    Du skickar in dina viktiga dokument som CV och personligt brev via www.financerecruitment.se. Det här steget är nu klart!

    Kompletterande uppgifter

    Vi kommer att skicka ett kort frågeformulär till dig inom några dagar där vi ber dig fylla i uppgifter som gör det lättare för rekryterarna att bedöma din profil och kompetens.

    Telefonavstämning

    Om rekryteraren bedömer att din profil är intressant för uppdraget så kommer du bli kontaktad för en kort avstämning per telefon.

    Kompetensintervju

    I detta steg blir du kallad till en kompetensbaserad djupintervju tillsammans med ansvarig rekryterare.

    Tester

    Personlighetsbedömning samt eventuella kunskaps- och begåvningstester.

    Intervju hos arbetsgivare

    I det här steget har du blivit utvald (ofta tillsammans med ett antal övriga kandidater) att träffa vår slutkund och din potentiella nya arbetsgivare för intervju.

    Referenstagning och bakgrundskontroll

    Här kontaktar vi de referenser som du har angivit i rekryteringsprocessen. Vi genomför också en bakgrundskontroll som presenteras för arbetsgivaren.

    Kontraktsskrivning

    Grattis!

    Uppföljning med rekryteringskonsult

    Våra rekryteringskonsulter följer alltid upp med kandidaterna efter avslutad process.

    Vill du veta mer?

    Finance Recruitment är ett specialistbolag fokuserat på ekonomi, bank och finans. Vi ser till att rätt kandidat får rätt uppdrag.