Vår fastighetskund på Östermalm behöver förstärka det redan starka hyresadmin- och förvaltarteamet med en hyresadministratör. Vår kund är en ledande fastighetsaktör både nationellt och internationellt. Deras kontor finns i centrala Stockholm.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Kontinuerlig kontakt med ditt team, hyresgäster, kunder samt myndigheter avseende löpande hyresärenden.
  • Ansvara för att lägga in hyresavtal, uppsägningar och överlåtelse i hyressystem.
  • Hantera avisering, registrering av inbetalningar och hyresreskontra
  • Inkassoärende och kontinuerlig kontakt mellan inkassobolaget, förvaltare och kunden
  • Hantera uppsägningar, störningar och olovlig andrahandsuthyrning
  • Ansvara för lägenhetsbesiktningar /-visningar samt köhantering.
  • Nyckelhantering 

Din profil:

  • 3-4 års praktiskt erfarenhet av liknande roll
  • Relevant ekonomisk utbildning eller hyresjuridik är meriterande
  • Kunskap av systemet Vitec Hyra (meriterande)
  • Du trivs i en snabbfotad miljö och har god kommunikationsförmåga och är prestigelös.
  • Du bör också vara noggrann och flexibel i ditt arbete och gilla kundbemötande.

Urval sker löpande, så tveka in med din ansökan! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Tu, Filip.Tu@Financerecruitment.se eller 0739 10 96 62

Ansökan

Intresserar denna roll dig, ansök omgående då intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan.

  • Dra filer hit eller
    Max filstorlek: 50 MB, Max antal filer: 5.
      Dra filer hit eller Välj filer
    • Hidden
    • Hidden
    Publiceringsdatum

    2021-12-06

    Företag

    Fastigheter

    Ort

    Hötorget

    Anställningsform

    Tillsvidare

    Sektor

    Ekonomi & Redovisning

    Ansvarig konsult

    Filip Tu

    Associate. Interimskonsulter inom ekonomi och redovisning

    Liknande jobb

    cheetah-square

    Ekonomiassistent till koncernbolag

    2022-06-21

    Koncernbolag

    Stockholm

    Tillsvidare

    Nordic level group

    Redovisningschef till expansiva Nordic Level Group

    2022-06-20

    Nordic LEVEL Group

    Sundbyberg

    Tillsvidare

    conaptologo-540×103.png

    Redovisningsansvarig

    2022-06-20

    Conapto AB

    Stockholm

    Tillsvidare

    Vad händer nu?

    Efter din ansökan följer några standardiserade steg i rekryteringsprocessen. När du har skickat in din ansökan så kommer vi ta kontakt med dig när det är dags för nästa steg. Vi anpassar alltid processen utifrån de aktuella förutsättningarna. Vid konsultuppdrag kan det gå mycket fortare.

    Webbansökan

    Du skickar in dina viktiga dokument som CV och personligt brev via www.financerecruitment.se. Det här steget är nu klart!

    Kompletterande uppgifter

    Vi kommer att skicka ett kort frågeformulär till dig inom några dagar där vi ber dig fylla i uppgifter som gör det lättare för rekryterarna att bedöma din profil och kompetens.

    Telefonavstämning

    Om rekryteraren bedömer att din profil är intressant för uppdraget så kommer du bli kontaktad för en kort avstämning per telefon.

    Kompetensintervju

    I detta steg blir du kallad till en kompetensbaserad djupintervju tillsammans med ansvarig rekryterare.

    Tester

    Personlighetsbedömning samt eventuella kunskaps- och begåvningstester.

    Intervju hos arbetsgivare

    I det här steget har du blivit utvald (ofta tillsammans med ett antal övriga kandidater) att träffa vår slutkund och din potentiella nya arbetsgivare för intervju.

    Referenstagning och bakgrundskontroll

    Här kontaktar vi de referenser som du har angivit i rekryteringsprocessen. Vi genomför också en bakgrundskontroll som presenteras för arbetsgivaren.

    Kontraktsskrivning

    Grattis!

    Uppföljning med rekryteringskonsult

    Våra rekryteringskonsulter följer alltid upp med kandidaterna efter avslutad process.

    Vill du veta mer?

    Finance Recruitment är ett specialistbolag fokuserat på ekonomi, bank och finans. Vi ser till att rätt kandidat får rätt uppdrag.